Home / Aktualności / Nowa przyczepa przestrzenna z nadwoziem wymiennym – Kögel Swap Mega

Nowa przyczepa przestrzenna z nadwoziem wymiennym – Kögel Swap Mega

  • Przyczepa przestrzenna z nadwoziem wymiennym C 782 z boczną przesuwną plandeką oraz drzwiami portalowymi
  • Szybszy i łatwiejszy załadunek i rozładunek towarów o wysokości 3000 milimetrów – z boku i z tyłu
  • Nowa kłonica końcowa oszczędza czas tylnego załadunku i rozładunku

Oferując przyczepę Kögel Swap Mega, firma Kögel powiększa portfolio przyczep z wymiennym nadwoziem o zaprojektowaną całkowicie na nowo przyczepę przestrzenną. Moduł wymienny C782 z plandeką zarzucaną z tyłu ma trzy metry wysokości w świetle oraz niską masę własną wynoszącą 2420 kilogramów przy wyposażeniu podstawowym. Dzięki dzielonej kłonicy końcowej podnoszony dach można podnieść na 3300 milimetrów, gdy drzwi portalowe są otwarte. Dzięki temu teraz możliwy jest łatwy załadunek i rozładunek towarów o wysokości 3000 milimetrów również z tyłu.
Rama o wysokiej stabilności, na której w przemyślany sposób rozmieszczono belki poprzeczne, jest zoptymalizowana pod kątem obciążenia użytkowego. Poza tym wmontowane belki poprzeczne równomiernie i optymalnie rozprowadzają obciążenie użytkowe na powierzchni ładunkowej. Nośność podłogi w przyczepie Swap Mega pozwala na obciążenie osi wózka widłowego wynoszące 5460 kilogramów. Seryjne sztywne podpory zapewniają wysokość postojową wynoszącą 970 milimetrów. Na ramie zewnętrznej jest zamontowany profil 2 w 1. Służy on jako 12-milimetrowej wysokości ogranicznik dla palet nad krawędzią załadunkową oraz daje możliwość przytwierdzenia łącznie 46 pierścieni mocujących z każdej strony, zapewniając po 2000 kilogramów siły rozciągającej na każdy otwór.
Aby móc rozładowywać i ładować towary o wysokości 3000 milimetrów z boku i z tyłu, gdy zamknięte są drzwi portalowe, przyczepa Swap Mega ma innowacyjne i zgłoszone już do opatentowania rozwiązanie: dzieloną kłonicę końcową można z łatwością podnieść również podczas rozładunku od tyłu. Podczas otwierania drzwi portalowych za pomocą pasa mocującego Over-Center uruchamiany jest automatycznie mechanizm składający się z linki stalowej ze sworzniem zabezpieczającym, dzięki czemu można podnieść kłonicę końcową. Ten automatyczny system jest w inteligentny sposób zintegrowany bez dodatkowych podzespołów z tylną ścianą z plandeką. W ten sposób kierowca bez czasochłonnych i kłopotliwych manewrów może z łatwością załadowywać i rozładowywać towar od tyłu.
Tak jak w przypadku wszystkich pojazdów Kögel dla branży spedycyjnej również cała rama pojazdu w przyczepie Kögel Swap Mega jest trwale zabezpieczona przed korozją powłoką z zastosowaniem technologii nanoceramicznej KTL, a następnie lakierowana.

Check Also

DB Schenker przejmuje fińską grupę logistyczną Vähälä Yhtiöt

Do sieci wiodącego operatora logistycznego w Europie Północnej dołączy pięć terminali i ponad 260 pracowników. …