Przedstawiciele Scania mieli okazję rozmawiać o gospodarce przyszłości i wyzwaniach z nią związanych podczas krakowskiego kongresu Impact’18. To najważniejsze wydarzenie gospodarcze w Europie Środkowo-Wschodniej. Kongres jest okazją do spotkania i wymiany doświadczeń między liderami innowacji z wielu branż.
„Czy Twój biznes jest gotowy na cyfrową rewolucję?”, to tytuł panelu dyskusyjnego, w którym udział wziął Christian Levin, wiceprezes i dyrektor marketingu Scania CV AB. Panel dyskusyjny okazał się doskonałą okazją do zaprezentowania rozwiązań, dobrych praktyk i strategii Scania w dobie cyfryzacji. Kluczowe miejsce
w działaniach firmy zajmują zrównoważone rozwiązania transportowe.
– W Scania wierzymy, że rozwój nowych technologii i działania prowadzące do zrównoważonego transportu przyszłości wzajemnie się napędzają i uzupełniają. Poprzez rozwój cyfryzacji możliwe jest m.in. lepsze planowanie tras i sprawniejsze zarządzanie ładunkiem. Dzięki temu możemy osiągnąć znaczną redukcję emisji CO2. Rozwijając gamę produktów i usług oferujemy naszym klientom lepiej dopasowane, bardziej zrównoważone i korzystniejsze pod względem kosztów rozwiązania niż jakikolwiek inny producent – komentuje Paweł Paluch, dyrektor ds. marketingu i komunikacji Scania Polska S.A.
Podczas rozmów w kuluarach przedstawiciele Scania mieli również okazję przybliżyć lokalny kontekst działalności firmy w Polsce. Autobusy miejskie zasilane paliwami alternatywnymi produkowane w fabryce autobusów Scania w Słupsku, to jeden z wielu przykładów działań firmy w zakresie zrównoważonego transportu.
Scania Production Słupsk S.A. stanowi centrum produkcji kompletnych autobusów miejskich i dalekobieżnych Scania w Europie. Ponadto w słupskiej fabryce Scania montowane są podwozia autobusów modeli niskopodłogowych. Ze Słupska są następnie wysyłane do montowni w Europie, Afryce i Azji.
Druga edycja kongresu Impact odbyła się w dniach 13 – 14 czerwca w Krakowie.