Wywrotka zbudowana na podwoziu Scania B8x4NA o technicznej DMC 50 ton napędzana jest klasycznym silnikiem marki Scania DC13 141 o mocy 410 KM i zautomatyzowaną, 12 biegowa przekładnią GRS895R z retarderem. Maksymalna prędkość jazdy w trakcie pokazu dochodziła do 7 km/h, natomiast pojazd może rozwijać maksymalnie ok. 50 km/h. Układ sterowania pojazdu wykorzystuje m.in. 4 radary, 7 LiDAR-ów, 6 kamer, a także, 2 anteny wi-fi, jedna LTE i dwie GPS. Pozycjonowanie pojazdu z pomocą dwóch anten niezbędne jest w trakcie ruszania z miejsca umożliwiając komputerowi określenie położenia pojazdu względem kierunku jazdy. Mapa przejazdu programowana jest zdalnie z tzw. wieży kontroli. Czerwony przycisk znajdujący się po lewej stronie podwozia służy do awaryjnego zatrzymania pojazdu.
