Home / Aktualności / Michelin uruchamia MyPortal – platformę dla klientów flotowych

Michelin uruchamia MyPortal – platformę dla klientów flotowych

MyPortal to narzędzie, które oferuje przejrzysty interfejs oraz zapewnia płynną komunikację z klientami flotowymi.

Nowe narzędzie Michelin MyPortal dostępne na stronie www.myportal.michelingroup.com pomaga w lepszym zarządzaniu firmą dzięki intuicyjnemu i prostemu w obsłudze systemowi. Michelin MyPortal zastąpi dotychczasową platformę B2B o nazwie MyAccount, która zostanie w najbliższym czasie zamknięta, a jej obecni użytkownicy już teraz mogą łatwo przenieść swoje konto do nowego rozwiązania.

Michelin MyPortal umożliwia zintegrowaną obsługę klienta i posiada trzy kluczowe funkcje:

  1. Funkcja transakcyjna – klienci mają możliwość bezpośredniego zarządzania oponami i procesami gwarancji.
  2. Funkcja relacyjna – platforma działa jako narzędzie do kontaktu z firmą Michelin w przypadku jakichkolwiek pytań i wniosków dotyczących m.in. opon i świadczeń gwarancyjnych. Platforma zapewnia ponadto dostęp do akcji promocyjnych i ofert specjalnych przeznaczonych wyłącznie dla jej użytkowników.
  3. Funkcja operacyjna – platforma zapewnia proste w użyciu narzędzia do monitorowania kosztów opon lub czasu poświęcanego na zadania administracyjne i ogólne zarządzanie flotą.

Na platformie Michelin MyPortal będą publikowane spersonalizowane treści dla klientów ze wszystkich sektorów – wykorzystujących opony w transporcie drogowym i miejskim, na budowach i w rolnictwie. Dzięki temu nowa strona dostarczy przydatnych informacji właścicielom i operatorom różnych typów flot: samochodów osobowych, dostawczych, małych i dużych ciężarówek, pojazdów rolniczych, maszyn przemysłowych itp.

Nowa platforma jest dostępna na stronie www.myportal.michelingroup.com, gdzie każdy klient flotowy Michelin może utworzyć swoje konto.

Check Also

Mój elektryk MAN eTGE

Aż do 70 000 PLN mniej można zapłacić za samochód MAN TGE z napędem elektrycznym. …