Home / Aktualności / Scania Griffin w nowej odsłonie

Scania Griffin w nowej odsłonie

Dzięki nowopowstałej stronie internetowej www.scaniagriffin.pl nowi oraz istniejący członkowie programu lojalnościowego Scania Griffin mogą m.in. dokonać zdalnej rejestracji, przeglądu punktów oraz katalogu gadżetów firmy. Strona internetowa została uruchomiona pod koniec kwietnia br.

Program Scania Griffin powstał w 2007 roku z myślą o kierowcach i właścicielach firm transportowych, korzystających z obsługi serwisowej Scania. W ramach programu mogą oni zbierać punkty i wymieniać je na atrakcyjne nagrody.

Zasady działania strony programu

Obecni – stali członkowie programu, którzy mają już swoje karty powinni sami zarejestrować je na stronie. Pozwoli im to na sprawdzanie historii operacji, salda punktowego, zarządzanie swoimi danymi oraz zgodami marketingowymi. Nowi uczestnicy programu samodzielnie rejestrują na stronie programu kartę otrzymaną w serwisie.

W programie zarejestrowanych zostało już ponad 30 tys. użytkowników.

Stworzenie dedykowanej strony do obsługi członków Scania Griffin wynika z rosnącej popularności programu. Dzięki niej znaczne usprawniony zostanie  proces rejestracji kart członkowskich oraz wymiany punktów na gadżety. Członkostwo w naszym programie lojalnościowym oznacza dołączenie do wielkiej rodziny Scania oraz wzmacnia nasze partnerstwo i długofalową współpracę – komentuje Paweł Paluch, dyrektor ds. marketingu i komunikacji Scania Polska S.A.

Zmiany objęły również szatę graficzną kart lojalnościowych, która obecnie ma bardziej atrakcyjny wygląd.

Katalog gadżetów dostępnych dla członków programu został opublikowany na stronie w zakładce „Upominki”.

Program Scania Griffin ma charakter scentralizowany i długoterminowy, jest nim objęta cała sieć serwisowa Scania.

Check Also

DB Schenker przejmuje fińską grupę logistyczną Vähälä Yhtiöt

Do sieci wiodącego operatora logistycznego w Europie Północnej dołączy pięć terminali i ponad 260 pracowników. …