Home / Aktualności / Na torze w Monachium

Na torze w Monachium

Podnoszona bliźniacza oś napędowa? Tego nie jesteśmy pewni, bo opady deszczu rozmyły obraz na fotografii nowego modelu TGX zrobionej na monachijskim torze testowym, ale faktem jest, że tego typu podwozie ciągnika siodłowego dotąd nie występowało w ofercie MAN-a. Podobne rozwiązanie można spotkać jedynie w ciągnikach siodłowych FH wykorzystywanych w transporcie budowlanym do ciągnięcia naczepo wywrotek. Uniesiona oś zmniejsza promień zawracania pozwalając trójosiowemu ciągnikowi manewrować równie skutecznie jak dwuosiowemu o podobnym rozstawie osi. Zwrotność zestawów wykorzystywanych w transporcie budowlanym przekłada się wprost na oszczędność paliwa i ogumienia, a także czasu.

Check Also

DB Schenker przejmuje fińską grupę logistyczną Vähälä Yhtiöt

Do sieci wiodącego operatora logistycznego w Europie Północnej dołączy pięć terminali i ponad 260 pracowników. …