Home / Aktualności / System głosowego asystenta kierowcy IVECO

System głosowego asystenta kierowcy IVECO

IVECO wytycza nową drogę w Europie wykorzystując systemy uczące się i bezserwerowe możliwości usług AWS, a także rozwiązania Amazon Alexa do poprawy jakości pracy kierowców.

Dzięki nowemu i innowacyjnemu asystentowi sterowanemu głosem, kierowcy pojazdów IVECO będą mogli głosowo zarządzać planowaniem trasy, sprawdzić stan techniczny i wymagane przeglądy pojazdu oraz uzyskać wskazówki dotyczące jazdy. Asystent głosowy może także sterować różnymi funkcjami w kabinie, co pozwoli kierowcy skupić się na jeździe, a to wpłynie korzystnie na bezpieczeństwo na drodze. Ponadto za jego pomocą kierowcy będą mogli łatwiej pozostać w kontakcie ze społecznością kierowców IVECO.

Nowa usługa głosowa została opracowana przez zespół IVECO Digital przy wsparciu AWS Professional Services i powstała zgodnie z metodologią Amazon Working Backward promowaną w programie innowacji cyfrowych AWS. Wykorzystuje ona oferowane przez usługę AWS technologie samouczących się maszyn, obsługi głosowej, bezpieczeństwa i pracy bezserwerowej.

„Jesteśmy zachwyceni nową obsługą głosową, która wyznaczy nowy standard dla branży motoryzacyjnej”. Mówi Fabrizio Conicella, kierownik działu Digital w IVECO. „Dzięki wykorzystaniu gamy możliwości AWS, IVECO mogło w rekordowym czasie opracować, rozwinąć i wprowadzić nową usługę, która fundamentalnie zmieni sposób oddziaływania kierowców na swoje samochody oraz komunikowania się w obrębie społeczności naszych kierowców. Nowa usługa asystenta głosowego IVECO będzie podstawą strategii firmy w nadchodzących latach, polegającej na zdefiniowaniu na nowo sposobu w jaki kierowcy wykonują swoje zadania – interaktywnie i przy wyższym poziomie zarówno bezpieczeństwa jak i komfortu”.

Check Also

Samodzielne testy na obecność Covid-19

Począwszy od 1 września br., każdy chętny pracownik Volkswagen Poznań ma możliwość samodzielnego przetestowania się …