Home / Aktualności / Nowoczesne układy hamulcowe w pojazdach Schmitz Cargobull

Nowoczesne układy hamulcowe w pojazdach Schmitz Cargobull

Knorr-Bremse, światowy lider na rynku układów hamulcowych i wiodący dostawca innych systemów do pojazdów szynowych i pojazdów użytkowych, oraz Schmitz Cargobull zawarły wieloletnią umowę na dostawę rozwiązań w zakresie hamulców przyczep i układów sterowania podwoziem. W przyszłości Knorr-Bremse dostarczy również funkcje premium, takie jak elektropneumatyczne zawieszenie pneumatyczne i kontrola odległości rampy RDC.

Cieszymy się, że w przyszłości możemy nadal dostarczać firmie Schmitz Cargobull nasze rozwiązania w zakresie hamulców przyczepy i układu sterowania podwoziem. To zamówienie sprawia, że ​​Schmitz Cargobull jest jednym z naszych pierwszych klientów w zakresie EBS do naczep nowej generacji i nowego uniwersalnego interfejsu HMI do naczep. Nasze systemy EBS do naczep zapewniają najwyższą jakość i niezawodność, a nasz nowy interfejs HMI zapewnia dobrą akceptację rynkową wśród operatorów flot i kierowców. Dzięki tej umowie nie tylko zintensyfikujemy naszą współpracę ze Schmitz Cargobull, ale także zwiększamy nasz udział w rynku w segmencie hamulców przyczepy i układu sterowania podwoziem – powiedział dr Peter Laier, członek zarządu Knorr-Bremse AG odpowiedzialny za Dział Commercial Vehicle Systems.

Wieloletnia umowa dostawy obejmuje również konwersję obecnej wersji zaworu postojowo-manewrowego POS na zawór nowej generacji (POM) z funkcją podnoszenia / opuszczania, a także nowe modułowe sterowanie zawieszeniem (CSM) dla konwencjonalnych i elektrycznych pneumatyczne zawieszenie pneumatyczne. Dlatego oprócz parkowania i manewrowania, wysokość skrzyni ładunkowej można łatwo i wygodnie regulować za pomocą tego samego sterownika. Nowe, zharmonizowane rozwiązanie HMI przyczepy jest niezwykle łatwe w użyciu, a dzięki integracji funkcji parkowania i manewrowania oraz funkcji rampy i opuszczania minimalizuje również wysiłek instalacyjny wymagany przez producentów pojazdów. Zakres dostawy obejmuje również różnorodne komponenty podrzędne zapewniające funkcje premium w segmencie sterowania hamulcami przyczepy i podwoziem, a także czujniki ABS, głowice zaczepowe i konwencjonalne zawory.

Nieustannie pracujemy nad rozwojem naszych naczep, aby pomóc firmom przewozowym osiągnąć najniższy możliwy całkowity koszt posiadania dzięki naszym niezawodnym i innowacyjnym rozwiązaniom. W trosce o wydajną obsługę, łatwość obsługi i bezpieczeństwo, w naszych przyczepach opieramy się na innowacyjnych rozwiązaniach HMI dla określonych funkcji – mówi dyrektor generalny Schmitz Cargobull, Andreas Schmitz.

Podczas ceremonii podpisania w Altenberge do dr Petera Laiera i Andreasa Schmitza dołączyli dr Jürgen Steinberger, członek zarządu Knorr-Bremse Commercial Vehicle Systems oraz Schmitz Cargobull CTO Roland Klement.

Check Also

Samodzielne testy na obecność Covid-19

Począwszy od 1 września br., każdy chętny pracownik Volkswagen Poznań ma możliwość samodzielnego przetestowania się …