Home / Aktualności / Sześcioosiowy moduł SCHEUERLE

Sześcioosiowy moduł SCHEUERLE

SCHEUERLE rozszerzył swoją serię modułów SPMT PowerHoss o wersję sześcioosiową o szerokości 3000 milimetrów i ładowności do 330 ton. Moduł może być również używany w zespole pojazdów.  Jedną z jego zalet jest stabilność przewyższająca o ok 40 % podobne możliwości  porównywalnych produktów dostępnych na rynku.

SCHEUERLE, spółka zależna Transporter Industry International Group (TII Group) należąca do rodziny przedsiębiorców Rettenmaier z Heilbronn, dotąd oferowała moduły SPMT PowerHoss z dwiema i czterema osiami o ładowności odpowiednio do 85 i 174,9 ton. Moduły SCHEUERLE SPMT PowerHoss mogą być obsługiwane w nieskomplikowany sposób zgodnie z zasadą plug-and-play, mechanicznie lub elektronicznie w trybie luźnego sprzężenia, a także mogą być połączone ze sobą zarówno poprzecznie, jak i wzdłużnie. W ten sposób zestaw pojazdów składający się z czterech SPMT PowerHoss 330 jest w stanie przewozić ładunki o masie do 1320 ton.

Jednostka napędowa PPU (Power Pack Unit) zintegrowana z platformą transportową umożliwia łatwe sterowanie  plaformą SPMT PowerHoss, a operator wymaga tylko krótkiego instruktażu.

Wysoce zwrotny, wszechstronny pojazd do operacji intralogistycznych jest nie tylko łatwy i bezpieczny w obsłudze, ale może być również używany na wielu różnych powierzchniach zarówno na zewnątrz, jak iw halach produkcyjnych, niezależnie od tego, czy nawierzchnia drogi jest wykonana ze żwiru, asfaltu, betonu lub podobnych. materiałów. Z tego powodu oraz ze względu na wysoki stopień kompensacji osi w zespole wózków z osią wahadłową, przeładunek nie jest wymagany podczas transportu z budynku na otwarte przestrzenie. To sprawia, że ​​samobieżne jednostki SPMT PowerHoss nadają się do wszystkich zadań transportowych w intralogistyce, a także do stosowania w stoczniach, budownictwie, elektrowniach, przemyśle wydobywczym, hutniczym oraz petrochemicznym.

Moduły transportowe SPMT PowerHoss są oparte na wypróbowanej i przetestowanej przez dziesięciolecia technologii, która opiera się na solidnej konstrukcji podwozia i osi wahadłowej, a także elektronicznym układzie kierowniczym przystosowanym do współpracy ze wszystkimi znanymi programami sterującymi.

Check Also

Samodzielne testy na obecność Covid-19

Począwszy od 1 września br., każdy chętny pracownik Volkswagen Poznań ma możliwość samodzielnego przetestowania się …