Home / Aktualności / New MAN – w trosce o klienta

New MAN – w trosce o klienta

Nowa strategia MAN opiera się na 3 filarach: solidnym przedsiębiorstwie, silnym zespole i stawianiu klienta w centrum uwagi. Rozwój sieci serwisowej to jeden z kluczowych elementów tej strategii.

Zorientowanie na potrzeby klienta to przede wszystkim łatwy i szybki dostęp do stacji serwisowych i niezawodne wsparcie pracowników serwisu.

„W trosce o komfort klienta MAN Truck & Bus Polska stale podnosi jakość świadczonych usług, kwalifikacje pracowników, jak również dostosowuje swoją sieć serwisową do rozwijających się technologii i trendów rynkowych. Zmiana jakościowa w serwisach to głownie inwestycje związane z obsługą pojazdów z napędem elektrycznym, czyli narzędzia, ładowarki, czy też szkolenia z zakresu serwisowania.”– powiedział Marc Martinez, prezes MAN Truck & Bus Polska.

Dzięki zwiększeniu zatrudnienia mechaników o 12%  względem ubiegłego roku i wydłużeniu godzin pracy stacji serwisowych wzrosła przepustowości serwisów. Wdrożone zostały także takie procesy jak  elektroniczna recepcja w serwisach własnych, eFaktura, czy tez nadzór zdalny nad bieżącymi i przyszłymi potrzebami serwisowymi pojazdów MAN poprzez MAN Service Care na platformie RIO. Dzięki tej usłudze doradzamy kierowcom i właścicielom prawie siedmiu tysięcy pojazdów na polskim rynku.

Gęstość sieci i dostępność serwisów to przy rosnącym rynku pojazdów ciężarowych kolejne wyzwanie, któremu firma MAN stara się sprostać, rozwijając sieć serwisową i poszukując nowych inwestorów. W 2020 roku do sieci autoryzowanych stacji obsługi MAN dołączyła firma AJ Trucks w Grudziądzu.

Aktualnie trwa budowa stacji serwisowej ROUTE A4 w Zgorzelcu, której właścicielem jest firma Citronex.

”Od kilkunastu lat z powodzeniem funkcjonujemy w branży transportowej, realizując usługi zarówno na rynku krajowym jak i międzynarodowym. Szybki rozwój działalności transportowej skłonił firmę do uruchomienia serwisu pojazdów ciężarowych oraz naczep, który początkowo realizował zlecenia wyłącznie wewnątrz firmy. Aktualnie serwis stał się ważnym elementem kompleksowej oferty skierowanej do firm transportowych, z którymi współpracujemy w wielu obszarach naszej działalności: od sprzedaży paliw, przez usługi serwisowe oraz myjni tir, sprzedaż opon, aż po zlecenia transportowe. Dzięki współpracy z MAN Truck & Bus Polska firma zwiększa zakres realizowanych usług, korzystającego z nowoczesnych technologii oraz wsparcia silnej międzynarodowej marki, gwarantującej odpowiednie wsparcie technologiczne, merytoryczne oraz jakość. Inwestycja zlokalizowana jest w Zgorzelcu, w bliskim sąsiedztwie zjazdu z autostrady A4. Obejmuje budowę jednej z najnowocześniejszych w Europie Autoryzowanej Stacji Obsługi pojazdów MAN wraz ze sprzedażą detaliczną i hurtową oryginalnych części zamiennych i akcesoriów MAN” powiedział Michał Matuszewski dyrektor serwisu ROUTE A4

Na powierzchni ponad 2000 m² powstaje nowoczesna hala warsztatowa z 10 przejazdowymi stanowiskami obsługowo-naprawczymi, wyposażonymi w wysokiej klasy urządzenia diagnostyczno-naprawcze. Infrastruktura zewnętrzna serwisu obejmuje m.in. dozorowany parking pojazdów ciężarowych mieszczący 200 zestawów, myjnię pojazdów ciężarowych a całość dopełnia jedna z największych w Polsce, stacja paliwowa marki Dyskont Paliwowy oferująca również możliwość tankowania LNG. 

Serwis obejmował będzie profesjonalne centrum napraw powypadkowych wykorzystujące najnowszej generacji kabinę lakierniczą BLOWTHERM, stanowiska przygotowawcze, pomieszczenia do przygotowywania lakierów oraz ramę podłogową JOSAM, jak również Okręgową Stację Kontroli Pojazdów.

Zakres działania serwisu to również pomoc drogowa, holowanie i mobilny serwis pojazdów ciężarowych, naczep i agregatów chłodniczych w systemie Assistance 24h.

W planach inwestycyjnych firmy MAN Truck & Bus Polska na rok 2021 znajduje się również TopUsed Center które powstanie w Wolicy, w pobliżu siedziby głównej MAN Truck & Bus Polska. Odciąży serwisy MAN w działalności związanej ze sprzedażą pojazdów używanych i wpłynie na lepszą dostępność całej sieci ponieważ nie będą tam już dokonywane zwroty pojazdów. Przez relokacje działań firma będzie mogła lepiej skupić się na konkretnych potrzebach naszych klientów.

Check Also

ORLEN Skylight Accelerator zaprasza do współpracy najlepsze startupy

Ruszył pierwszy w Polsce korporacyjny program akceleracyjny dla startupów o globalnym zasięgu – Orlen Skylight …