Home / Aktualności / Spokojna głowa w trasie dzięki IVECO TOPCARE

Spokojna głowa w trasie dzięki IVECO TOPCARE

To pierwsza usługa assistance premium dla kierowców, oparta na łączności stosowanej w branży transportowej. Ma ona ułatwiać klientom życie poprzez zapewnienie im maksymalnego wsparcia w razie nieprzewidzianego przestoju. IVECO TOPCARE zwiększa dyspozycyjność pojazdu, gwarantując jego powrót na drogę tak szybko, jak to możliwe. Gdyby naprawa miała się przedłużyć, kierowca może liczyć na pełen pakiet pomocy, wraz z organizacją zakwaterowania.

Turyn, 30 sierpnia 2022 r. IVECO wprowadza pierwszy w branży pakiet szybkiej obsługi serwisowej i pomocy dla kierowców: IVECO TOPCARE. Usługa assistance klasy premium, oparta na usługach łączności IVECO ON, jest skierowana do klientów potrzebujących wsparcia w razie nieprzewidzianych awarii. Obejmuje ona jak najszybsze przywrócenie sprawności pojazdu oraz opiekę nad kierowcą, gdyby naprawa miała się przedłużyć. Jest to usługa wysokiej klasy, wyjątkowa w branży transportowej. Usługa jest najnowszym elementem rewolucyjnego podejścia marki, w którym najważniejszy jest kierowca, zapoczątkowanego wraz z wprowadzeniem modelu IVECO S-WAY w 2021 r. Wykorzystując zaawansowane usługi łączności IVECO ON, firma zapewnia idealne rozwiązanie biznesowe dla właścicieli flot i niezawodnego towarzysza podróży dla kierowcy. W ramach działań na rzecz społeczności kierowców marka IVECO od 3 lat wprowadza produkty i usługi mające ułatwiać osobom wykonującym ten zawód codzienną pracę i życie pod względem bezpieczeństwa, komfortu i łączności.

Uruchamiając system TOPCARE, IVECO po raz kolejny okazuje się pionierem innowacyjności w kompleksowym portfolio usług opracowywanych z myślą o potrzebach klientów — mówi Mihai Radu Daderlat, Head of Truck BU Customer Service TCO & Services w firmie IVECO. Kierując się podejściem, w którym najważniejszy jest kierowca, oraz wykorzystując nasze rozwiązania w zakresie cyfryzacji i łączności, opracowaliśmy usługę wsparcia klasy premium, dzięki której kierowcy i właściciele flot mogą być spokojniejsi, gdy ich samochody są w trasie. Chcemy, aby nasi klienci czuli się z IVECO bezpiecznie w każdej sytuacji. Dlatego też przygotowaliśmy kompleksowy pakiet szybkiej i elastycznej pomocy z wykorzystaniem zaawansowanych systemów. Maksymalizuje on dyspozycyjność pojazdu i wydajność pracy, a jednocześnie zapewnia kierowcy opiekę w razie niespodziewanych zdarzeń. Rozległa sieć IVECO, licząca ponad 1800 punktów serwisowych w całej Europie, obsługuje klientów w trybie 24/7. Kierowca nigdy nie ma daleko do naszych specjalistów, którzy zrobią wszystko, by pojazd mógł jak najszybciej wrócić na trasę. W każdej sytuacji IVECO stara się jak najszybciej przywrócić sprawność pojazdu, aby właściciel floty mógł działać z maksymalną wydajnością.

Gdy awaria zmusza kierowcę do udania się do warsztatu na nieplanowaną naprawę, centrum techniczne IVECO Control Room, które nieustannie monitoruje skomunikowane pojazdy, otrzymuje natychmiastowy alert, a zadanie usunięcia usterki w danym samochodzie jest traktowane jako sprawa priorytetowa. Automatycznie inicjowana jest procedura pilnej dostawy części zamiennych, a wykwalifikowani diagności starają się zminimalizować czas przestoju. Kierowca jest także na bieżąco informowany o postępie naprawy. Jeżeli naprawa przedłuża się ponad zakładany czas, a kierowca jest daleko od domu, IVECO TOPCARE zapewnia mu obsługę kwaterunkową — czyli organizuje między innymi posiłki, zakwaterowanie, transfery i parking, aby użytkownik pojazdu mógł w komforcie oczekiwać na jego zwrot. Kierowca może nawet liczyć na opiekę zdrowotną w kwestiach niewymagających pilnej pomocy lekarskiej. IVECO TOPCARE jest opcjonalną usługą będącą rozszerzeniem kontraktów serwisowo-naprawczych, dostępną dla pojazdów gamy ciężkiej WAY posiadających uruchomione usługi łączności IVECO ON.

Check Also

Mercedes-Benz eActros LongHaul wyróżniony

Mercedes-Benz eActros LongHaul zdobył nagrodę „2023 Truck Innovation Award”. To renomowane wyróżnienie przyznawane jest za …