56 dni pod lupą inspekcji

Od 31 grudnia 2024 roku inspekcje transportowe w całej Unii Europejskiej zyskały nowe możliwości nadzoru, które znacząco wpłyną na funkcjonowanie branży zarówno w transporcie międzynarodowym, jak i krajowym. Jednak przez dwa pierwsze miesiące 2025 r., czyli od 1 stycznia do 28 lutego, kierowcy i przewoźnicy drogowi wykonujący międzynarodowe przewozy drogowe po terytorium Unii Europejskiej nie będą karani za brak tachografu inteligentnego wersji drugiej w pojeździe. Kierowcy posiadający karty, które z powodów technicznych uniemożliwiają przechowywanie wydłużonego do 56 dni okresu czasu pracy będą traktowani łagodnie.

Dwukrotne wydłużenie okresu podlegającego kontroli może spowodować zmiany procedur stosowanych w firmach transportowych, a także zwiększyć liczbę wykrytych naruszeń. Szerzej na ten temat przeczytacie w wydaniu 1/25 Polskiego Trakera.

Check Also

naczepa chłodnia firmy Schmitz Cargobull

Nationwide Produce powiększa flotę o chłodnie Schmitz Cargobull

Dostawca świeżej żywności Nationwide Produce ponownie zamówił siedem naczep chłodni marki Schmitz Cargobull. Konstrukcja naczep …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna jest chroniona przez reCAPTCHA i Google Politykę Prywatności oraz obowiązują Warunki Korzystania z Usługi.

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera aby nie ominęła Cię żadna nowość ze świata dużych samochodów.