EUROPART otwiera nowy oddział w Wyszkowie

EUROPART kontynuuje konsekwentną rozbudowę sieci oddziałów i umacnia swoją obecność w Europie Środkowo-Wschodniej.

W połowie marca wiodący europejski specjalista sprzedający części do pojazdów użytkowych oraz wyposażenie warsztatów otworzył nowy oddział w Wyszkowie, około 60 kilometrów na północny wschód od Warszawy. Dzięki temu EUROPART posiada ogólnopolską sieć dystrybucji z 26 oddziałami w Polsce.

Nowy oddział w Wyszkowie jest korzystnie zlokalizowany w niedalekiej odległości od drogi ekspresowej S8, głównej arterii komunikacyjnej między Warszawą a Białymstokiem.  „Dzięki temu jesteśmy nie tylko lepiej dostępni dla klientów w tym regionie” – wyjaśnia Robert Krawczyk, CEO EUROPART Polska S.A. „Oferujemy również bardzo dobre zaopatrzenie w części zamienne i materiały eksploatacyjne dla klientów, którzy podróżują ze swoją flotą na północny wschód kraju lub do krajów bałtyckich”. Nowy oddział powstał w budynku, w którym zorganizowany jest również oddział firmy TIP Trailer Services, zajmującej się kompleksową obsługą pojazdów ciężarowych i naczep.

Pracownicy nowego oddziału EUROPART w Wyszkowie posiadają szerokie doświadczenie w zakresie sprzedaży części zamiennych, zapewniając tym samym klientom pełne zaufanie zorientowane na doradztwo. Nowy oddział jest również pierwszym w Polsce, który prezentuje nową identyfikację graficzną EUROPART Group i swoim nowoczesnym, uporządkowanym wyglądem odzwierciedla pasję, zorientowanie na klienta i praktyczne podejście firmy EUROPART. Oddział w Wyszkowie nie będzie ostatnim nowym oddziałem w Polsce – zdradza już teraz Robert Krawczyk: „Sieć oddziałów w Polsce będzie w tym roku dalej rozbudowywana, dzięki czemu jeszcze bardziej poprawimy obsługę naszych klientów”.

Firma EUROPART już teraz oferuje jedną z najbardziej kompleksowych sieci oddziałów części zamiennych do pojazdów ciężarowych, autobusów, pojazdów dostawczych i naczep w Polsce. „Dzięki 26 oddziałom EUROPART w Polsce oraz naszemu centralnemu magazynowi w Wieluniu jesteśmy w stanie szybko zaopatrywać klientów w całej Polsce” – podkreśla Robert Krawczyk, CEO EUROPART Polska S.A. „Ponadto na naszych klientów w lokalnych oddziałach czeka bardzo kompetentny personel, który doradzi w kwestiach technicznych i chętnie udzieli wsparcia”.

W 2023 roku firma EUROPART świętuje jubileusz 75-lecia. Wraz z nową identyfikacją graficzną EUROPART podkreśla swoją siłę innowacyjną, a jednocześnie bliskość do klienta i kompetencje, które od ponad 75 lat stanowią podstawę udanej historii przedsiębiorstwa.

Check Also

TomTom dostarczy innowacyjną nawigację dla globalnej linii BMW Motorrad

Amsterdam, Niderlandy, 19.06.2024 r. – TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił dziś, że …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna jest chroniona przez reCAPTCHA i Google Politykę Prywatności oraz obowiązują Warunki Korzystania z Usługi.

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera aby nie ominęła Cię żadna nowość ze świata dużych samochodów.