Rusza nowa edycja europejskiej kampanii Goodyear Drive Results, promującej innowacyjne rozwiązania dla flot transportowych dostępne w ramach pakietu Goodyear Total Mobility. Nowością tegorocznej, trzeciej już odsłony kampanii jest flota dostawczych samochodów Goodyear Drive Results Vans, która dołączyła do flagowej ciężarówki pokazowej. Wszystkie pojazdy to mobilne showroomy, które prezentują najnowsze opony ciężarowe oraz zaawansowane systemy mobilne do zarządzania flotą.
Głównym tematem tegorocznej edycji są opony premium Goodyear oraz innowacyjne rozwiązania do monitorowania ich stanu. Dzięki autorskim technologiom Goodyear, floty mogą poprawić swoją efektywność paliwową, obniżyć koszty operacyjne oraz zmniejszyć ryzyko przestojów na trasie z powodu awarii ogumienia, co pomaga budować przewagę konkurencyjną w branży.
– Bazując na ogromnym sukcesie poprzednich edycji w 2022 i 2023 roku, z radością ogłaszamy rozpoczęcie nowej kampanii Drive Results Tour 2024. Z każdym rokiem Goodyear jest coraz lepiej przygotowany do podróży i spotkań z flotami na terenie całej Europy. Nasze zaangażowanie w rozwijanie potencjału firm transportowych poprzez innowacyjne rozwiązania pozostaje niezmienne. Podczas tegorocznej kampanii pokażemy, w jaki sposób pakiet Goodyear Total Mobility może zwiększyć wydajność i konkurencyjność naszych partnerów oraz wspierać ich w realizacji celów zrównoważonego rozwoju – powiedział Maciej Szymański, dyrektor Goodyear ds. marketingu w segmencie opon użytkowych w Europie.
W podróży przez Europę mobilne showroomy Goodyear będą towarzyszyć różnym wydarzeniom, od mistrzostw Goodyear FIA European Truck Racing Championship (ETRC) po wystawy branżowe. Będzie można zobaczyć je także podczas spotkań organizowanych dla partnerów.
Według badania Goodyear Sustainable Reality Survey z 2023 roku, realizacja celów zrównoważonego rozwoju i obniżenie kosztów operacyjnych to jedne z kluczowych wyzwań dla europejskich flot. Nacisk na zrównoważony rozwój jest zgodny z zaangażowaniem Goodyeara w dostarczanie skutecznych rozwiązań w zakresie mobilności, od paliwooszczędnych opon, które pomagają zwiększać efektywność paliwową obniżając przy tym emisję CO2, po specjalne systemy jak Goodyear TPMS, Goodyear DrivePoint i Goodyear Check Point, które pomagają flotom kontrolować własną kondycję i osiągać cele biznesowe bez uszczerbku dla wydajności. Elementem dopełniającym ofertę jest program bieżnikowania opon Goodyear Retreading, który pomaga wydłużyć żywotność opon ciężarowych i obniżyć ogólne koszty operacyjne flot przy jednoczesnym zmniejszeniu negatywnego wpływu na środowisko.
– Rozpoczynając Drive Results Tour 2024, z niecierpliwością czekamy na spotkania z flotami, możliwość poznania ich indywidualnych wyzwań i pokazania im, jak nasze zintegrowane rozwiązania mogą te problemy rozwiązać. Drive Results Tour 2024 świadczy o naszym ciągłym zaangażowaniu we wspieranie celów biznesowych naszych klientów, poprzez zapewnienie optymalnej wydajności floty dzięki naszym oponom, innowacyjnym rozwiązaniom i aplikacjom mobilnym – dodał M. Szymański.