Intermodalne pojazdy marki Wieltonna Kongresie Intermodal In Poland 2024

Wielton, podczas największego wydarzenia skupiającego się na tematyce transportu intermodalnego, zaprezentuje nowoczesne pojazdy, które doskonale sprawdzą się w mieszanym przewozie towarów. Podczas tegorocznego kongresu, odbywającego się w Janowie Podlaskim, będzie można zobaczyć naczepę kurtynową Mega z systemem intermodalnym (typu huckepack) oraz rozsuwaną naczepę podkontenerową Container Master R2 wieluńskiego producenta. Konferencja potrwa do 14 czerwca. 

Firma Wielton, będąca największym polskim producentem naczep i przyczep, również w tym roku  zaprezentuje swoje produkty wspierające rozwój transportu kombinowanego podczas czwartej edycji Intermodal In Poland. Wydarzenie, którego Wielton został Srebrnym Partnerem, odbędzie się w dniach 12-14 czerwca br. Odwiedzający kongres będą mogli zobaczyć naczepę kurtynową MEGA typu huckepack oraz naczepę podkontenerową Container Master R2 marki Wielton. Konferencja skupia grono krajowych oraz zagranicznych ekspertów i przedstawicieli firm z branży TSL. W ubiegłorocznej odsłonie kongresu udział wzięło prawie 400 uczestników.

– Kongres Intermodal In Poland to największe wydarzenie dedykowane branży transportu intermodalnego, dlatego również i w tym roku nie mogło na nim zabraknąć firmy Wielton. Jest to doskonała okazja do zapoznania się z najnowszymi trendami, pogłębienia wiedzy oraz wymiany doświadczeń w tym zakresie. Cieszy nas fakt, że z roku na rok wzrasta ilość uczestników konferencji, co świadczy o rosnącym zainteresowaniu mieszanym przewozem ładunków, który przyczynia się do redukcji kosztów transportu oraz zmniejszenia jego negatywnego wpływu na środowisko. Serdecznie zachęcam do udziału w kongresie oraz zapoznania się z ofertą pojazdów marki Wielton. – mówił Piotr Agata, Dyrektor ds. Rozwoju Produktu Wielton S.A.

Zalety transportu intermodalnego w postaci redukcji: kosztów transportu, zużycia paliwa, emisji zanieczyszczeń, jak i wpływ na ułatwienie planowania i dokładniejszy czasu dostawy powodują, że z roku na rok rośnie jego znaczenie oraz zyskuje na popularności. Firma Wielton posiada w swoim rozbudowanym portfolio nowoczesne produkty, które sprawdzą się w mieszanym transporcie. Jednym z pojazdów marki Wielton, który zostanie zaprezentowany podczas kongresu w Janowie Podlaskim jest rozsuwana naczepa podkontenerowa Container Master R2. To naczepa lekka (od 4810 kg),  wykonana z wytrzymałej stali S700, która może być rozsuwana mechanicznie lub za pomocą systemu pneumatycznego. Trzy konfiguracje ramy umożliwiają transport szerokiego wachlarza kontenerów, w tym 20, 2×20, 30, 40, a także 45’’ bez zezwoleń. Model ten wyposażony jest w przykręcane stalowe podesty czy dodatkowe oboje na linii zamków. Przód i tył naczepy są wysuwane, a w standardzie dostępne są dwie pozycje sworznia i wysokości siodła (1090/1170 mm). Unikalną cechą produktu jest to, że kontenery 20’ mogą być rozładowywane zarówno z przodu, jak i z tyłu pojazdu. Naczepa Curtain Master MEGA z systemem Intermodalnym (typu huckepack) to pojazd, który pozwala na transport towaru o wysokości 3 m, przy całkowitej kubaturze wynoszącej około 100m3 i sprawdzi się w mieszanym transporcie towarów wielkogabarytowych. Niska masa własna naczepy – od 6300 kg oraz możliwość przewożenia jej koleją czy promem istotnie wpływają na obniżenie kosztów jej eksploatacji. To pojazd przeznaczony do transportu intermodalnego dzięki wzmocnionej ramie i rozłącznemu zawieszeniu pneumatycznemu, a także zastosowaniu ergonomicznych rozwiązań, jak składany zderzak. Posiada odpowiednie wzmocnienia w podwoziu, umożliwiające przeładunek pionowy, tj. 4 punkty chwytania „grab handles” rozmieszczone zgodnie z normą UIC 596-5 i wzmocnioną tablicę przyłączeniową, która jest chroniona dodatkowymi odbojami gumowymi. Tylne obrzeże chronione jest rolkowymi odbojami narożnymi, a umiejscowienie ośmiu uchwytów promowych na podwoziu dodatkowo umożliwia transport naczepy promem, zwiększając możliwości wykorzystania naczepy w transporcie mieszanym.

Naczepę kurtynową Curtain Master Mega z systemem intermodalnym oraz rozsuwaną naczepę podkontenerową R2 (wyprodukowane dla firmy AGROMEX Wojciech i Jacek Fraszka Sp.j.) wieluńskiego producenta będzie można zobaczyć podczas kongresu w dniach 12-14 czerwca br. na stoisku zewnętrznym.

Check Also

Thermo King wprowadza Trailer Assist Premium, rozwiązanie dla naczep przeznaczone do monitorowania danych pojazdu

Thermo King Trailer Assist Premium stanowi kolejny krok w rozwiązaniach do monitorowania danych dla naczep …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna jest chroniona przez reCAPTCHA i Google Politykę Prywatności oraz obowiązują Warunki Korzystania z Usługi.

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera aby nie ominęła Cię żadna nowość ze świata dużych samochodów.