Isuzu przedstawia pierwszy elektryczny pickup D-MAX BEV

Isuzu Motors Limited (z siedzibą w Yokohamie, w prefekturze Kanagawa, Japonia; Prezydent i COO: Shinsuke Minami; dalej Isuzu) zaprezentuje publiczności swój pierwszy pojazd zasilany akumulatorem – elektryczny pickup D-MAX BEV – na 45 Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Bangkoku, który odbędzie się w terminie 27 marca do 7 kwietnia w Tajlandii.
Prototyp Isuzu D-MAX BEV będzie eksponowany na stoisku wystawienniczym. Model ten został opracowany tak, aby sprostać szerokim potrzebom zarówno w segmencie użytkowym, jak i osobowym, zachowując przy tym oczekiwane właściwości charakterystyczne dla pickupa, takie jak pełny napęd na cztery koła i wytrzymałość na trudne warunki drogowe. System pełnego napędu 4WD z nowo opracowanymi osiami elektrycznymi z przodu i z tyłu oferuje doskonałą wydajność na nierównych drogach oraz liniowe przyspieszenie charakterystyczne dla pojazdów z napędem elektrycznym, minimalizując jednocześnie hałas i drgania. Ponadto, wysoka zdolność do holowania jest zapewniona poprzez zastosowanie silnych silników elektrycznych oraz solidnej konstrukcji ramy i nadwozia, co pozwala D-MAX BEV osiągać takie same wyniki jakie mają istniejące modele z silnikami wysokoprężnymi.
Będąc świadomym, że Klienci używają pickupów do różnych zastosowań, Isuzu D-MAX BEV oferuje alternatywne źródło napędu. Premiera na wybranych rynkach głównie europejskich, takich jak Norwegia, planowana jest na 2025 rok, a następnie model ten trafi do Wielkiej Brytanii, Australii, Tajlandii i innych krajów, uwzględniając potrzeby rynkowe i dojrzałość infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych.
Grupa Isuzu zobowiązuje się do realizacji świata neutralnego pod względem emisji CO2, dążąc do zaspokojenia potrzeb ludzi poprzez rozwój pojazdów o neutralnym wpływie na środowisko.
Isuzu ujawnia również pewne szczegóły nadchodzącego modelu BEV D-Max:
Ten innowacyjny elektryczny pickup, będący wynikiem intensywnych badań i rozwoju, obiecuje rewolucję na rynku motoryzacyjnym.
Isuzu BEV D-Max będzie posiadał zaawansowane możliwości ładowania, w tym wsparcie zarówno dla ładowania prądem zmiennym, jak i stałym, zgodnie z europejskim standardem CCS2. Model będzie także wyposażony w systemy zapewniające maksymalne bezpieczeństwo i wydajność, oferując pełen napęd na cztery koła i możliwość poruszania się po zalanych drogach.
Firma podkreśla również swoje zaangażowanie w rozważanie potrzeb rynku i infrastruktury przy określaniu harmonogramów wprowadzania na poszczególne rynki.
Dodatkowo, Isuzu zasygnalizowało potencjalne przyszłe oferty poza BEV-ami, przyznając wszechstronność pickupów i ważność opinii klientów w kształtowaniu decyzji dotyczących produktów.

Check Also

Mimo kryzysu polskie firmy transportowe przewożą 20 procent towarów w Europie

Polskie firmy z sektora transportu drogowego wciąż mocne: wykonują 20 proc. pracy przewozowej na europejskim …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna jest chroniona przez reCAPTCHA i Google Politykę Prywatności oraz obowiązują Warunki Korzystania z Usługi.

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera aby nie ominęła Cię żadna nowość ze świata dużych samochodów.