Gruppenmotiv mit vier Typen, Einzelmotiv Containerfahrgestell

Lifting podwozi kontenerowych Schmitz Cargobull S.CF

Dla klientów specjalizujących się w transporcie intermodalnym Schmitz Cargobull oferuje cztery trójosiowe podwozia kontenerowe S.CF do optymalnego i bezpiecznego transportu kontenerów w rozmiarach od 20′ do 45′:

S.CF ALLROUND 20-45 został zaprojektowany do uniwersalnego zastosowania i może pomieścić wszystkie kontenery o długości od 20′ do 45′ (poprzednio „S.CF EURO”).

Podwozie S.CF LIGHT 40/45 zostało specjalnie zaprojektowane do transportu kontenerów 40′ i 45′ ze względu na niską masę własną (poprzednio „S.CF EURO LIGHT”).

Do pracy w porcie przeznaczone są dwie naczepy kontenerowe S.CF DOCK 20/40 (poprzednio „SCF LX”) i S.CF DOCK+ 20-40 (poprzednio „SCF MX”). Plus oznacza dodatkowe 20′ położenie środkowe. Istnieją również modele S.CF przeznaczone na inne rynki.

Wszystkie podwozia charakteryzują się prostą obsługą, niskimi kosztami konserwacji i wysoką jakością.

Pojazdy przeszły także lifting. Wybrano nową osłonę boczną i nową, opracowaną przez nas osłonę przeciwnajazdową, aby zapewnić zoptymalizowane prowadzenie i bardziej nowoczesny wygląd. Tylne przedłużenie, które jest teraz amortyzowane przez przepustnice, przyczynia się do wygodniejszej obsługi i funkcjonalności, a także zmniejsza ryzyko obrażeń. Nowoczesne i innowacyjne naklejki z informacyjnymi piktogramami sprawiają, że obsługa staje się łatwiejsza, szybsza i bardziej intuicyjna. Kody QR dołączone do podwozia zawierają link do filmów, w których jasno wyjaśniono obsługę (np. wysuwanie tylne, zabezpieczenie przeciwnajazdowe, blokowanie kontenera, wysuwanie przodu itp.). Wszystkie podwozia do przewozu kontenerów z naczepami są fabrycznie wyposażone w system telematyczny przyczepy TrailerConnect® i system monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS), co gwarantuje ich pełną zgodność przed nadchodzącym obowiązkiem TPMS. Dzięki cynkowaniu ogniowemu podwozia kontenerowe naczep są wyjątkowo wytrzymałe i odporne na korozję.

Podwozie kontenerowe S.CF ALLROUND 20-45 można opcjonalnie wyposażyć fabrycznie w agregat prądotwórczy. Dzięki temu elektrycznie zasilana transportowa maszyna chłodnicza na kontenerze ma samowystarczalne źródło energii przez kilka dni. Zapewnienie, że ładunek w kontrolowanej temperaturze bezpiecznie dotrze do klienta, niezależnie od zewnętrznych źródeł energii.

Schmitz Cargobull współpracuje ze swoim partnerem Genmark B.V., jednym z wiodących producentów agregatów prądotwórczych z dużą siecią serwisową w Europie. Agregat prądotwórczy UM5 jest specjalnie dostosowany do S.CF ALLROUND 20-45 i maksymalizuje prześwit pod pojazdem dostępny na rynku o ok. 30cm. Chroniona pozycja montażowa minimalizuje ryzyko uszkodzenia.

Gruppenmotiv mit vier Typen, Einzelmotiv Containerfahrgestell

Check Also

Pakiet usług SUMS firmy ZF do naczep

Dywizja ZF Commercial Vehicle Solutions (CVS) wprowadziła na rynek nowy pakiet usług SUMS, kompleksowy zestaw …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna jest chroniona przez reCAPTCHA i Google Politykę Prywatności oraz obowiązują Warunki Korzystania z Usługi.

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera, aby nie ominęła Cię żadna nowość ze świata dużych samochodów.