Dla klientów specjalizujących się w transporcie intermodalnym Schmitz Cargobull oferuje cztery trójosiowe podwozia kontenerowe S.CF do optymalnego i bezpiecznego transportu kontenerów w rozmiarach od 20′ do 45′:
S.CF ALLROUND 20-45 został zaprojektowany do uniwersalnego zastosowania i może pomieścić wszystkie kontenery o długości od 20′ do 45′ (poprzednio „S.CF EURO”).
Podwozie S.CF LIGHT 40/45 zostało specjalnie zaprojektowane do transportu kontenerów 40′ i 45′ ze względu na niską masę własną (poprzednio „S.CF EURO LIGHT”).
Do pracy w porcie przeznaczone są dwie naczepy kontenerowe S.CF DOCK 20/40 (poprzednio „SCF LX”) i S.CF DOCK+ 20-40 (poprzednio „SCF MX”). Plus oznacza dodatkowe 20′ położenie środkowe. Istnieją również modele S.CF przeznaczone na inne rynki.
Wszystkie podwozia charakteryzują się prostą obsługą, niskimi kosztami konserwacji i wysoką jakością.
Pojazdy przeszły także lifting. Wybrano nową osłonę boczną i nową, opracowaną przez nas osłonę przeciwnajazdową, aby zapewnić zoptymalizowane prowadzenie i bardziej nowoczesny wygląd. Tylne przedłużenie, które jest teraz amortyzowane przez przepustnice, przyczynia się do wygodniejszej obsługi i funkcjonalności, a także zmniejsza ryzyko obrażeń. Nowoczesne i innowacyjne naklejki z informacyjnymi piktogramami sprawiają, że obsługa staje się łatwiejsza, szybsza i bardziej intuicyjna. Kody QR dołączone do podwozia zawierają link do filmów, w których jasno wyjaśniono obsługę (np. wysuwanie tylne, zabezpieczenie przeciwnajazdowe, blokowanie kontenera, wysuwanie przodu itp.). Wszystkie podwozia do przewozu kontenerów z naczepami są fabrycznie wyposażone w system telematyczny przyczepy TrailerConnect® i system monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS), co gwarantuje ich pełną zgodność przed nadchodzącym obowiązkiem TPMS. Dzięki cynkowaniu ogniowemu podwozia kontenerowe naczep są wyjątkowo wytrzymałe i odporne na korozję.
Podwozie kontenerowe S.CF ALLROUND 20-45 można opcjonalnie wyposażyć fabrycznie w agregat prądotwórczy. Dzięki temu elektrycznie zasilana transportowa maszyna chłodnicza na kontenerze ma samowystarczalne źródło energii przez kilka dni. Zapewnienie, że ładunek w kontrolowanej temperaturze bezpiecznie dotrze do klienta, niezależnie od zewnętrznych źródeł energii.
Schmitz Cargobull współpracuje ze swoim partnerem Genmark B.V., jednym z wiodących producentów agregatów prądotwórczych z dużą siecią serwisową w Europie. Agregat prądotwórczy UM5 jest specjalnie dostosowany do S.CF ALLROUND 20-45 i maksymalizuje prześwit pod pojazdem dostępny na rynku o ok. 30cm. Chroniona pozycja montażowa minimalizuje ryzyko uszkodzenia.