Polska, niezależna sieć stacji paliw rozwija się w imponującym tempie – każdego roku powstaje około 50. nowych punktów w niebiesko-czerwonych barwach. Marka jest już trzecią największą siecią stacji paliw w Polsce – wynika z rankingu opublikowanego przez agencję ISBnews na koniec I półrocza 2024. Od początku 2024 roku MOYA powiększyła się o 26 stacji, osiągając liczbę 476 punktów.
Właściciel MOYA, firma Anwim S.A., od 2009 roku konsekwentnie buduje jej pozycję na rynku, inwestując w rozwój sieci. Dzięki temu, już dzisiaj jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych marek w branży paliwowej w Polsce. Wchodząc do pierwszej trójki największych sieci stacji paliw w kraju, MOYA udowadnia, że polska niezależna marka może skutecznie konkurować z globalnymi gigantami, oferując nie tylko konkurencyjne ceny, ale przede wszystkim najwyższą jakość obsługi i innowacyjne rozwiązania.
– To niezwykle ważny moment w historii naszej firmy. Awans do pierwszej trójki największych sieci stacji paliw w Polsce to dowód na skuteczność naszej strategii i zaangażowania całego zespołu. Serdecznie dziękuję wszystkim naszym klientom oraz partnerom i gwarantuję, że MOYA będzie nadal dynamicznie się rozwijać i doskonalić ofertę oraz wyznaczać nowe standardy w branży paliwowej – podkreśla Rafał Pietrasina, prezes Anwim S.A.
Sieć nieustannie monitoruje trendy rynkowe i potrzeby swoich klientów, aby zawsze odpowiadać na ich oczekiwania. Wszystkie stacje paliw MOYA spełniają najwyższe standardy obsługi, a monitorowana przez niezależne laboratorium J.S. Hamilton Poland jakość paliwa potwierdzona jest certyfikatem TankQ. MOYA oferuje także szeroką gamę usług i produktów w wielobranżowych sklepach i kawiarniach Caffe MOYA. Marka stawiana na innowacyjność, a dynamiczny rozwój pozwala jej zaspokajać potrzeby coraz większej liczby klientów. MOYA jest dostawcą popularnej usługi dla flot MOYA firma, która jako jedyna na rynku umożliwia zarówno tankowanie, jak i ładowanie pojazdów elektrycznych. Taką możliwość mają również użytkownicy aplikacji dla klientów indywidualnych Super MOYA, z której korzysta już ponad 626 tysięcy osób.
– Jesteśmy dumni, że marka MOYA jest coraz częściej synonimem jakości i cieszy się tak dużym zaufaniem na rynku. Nasza niezależność i innowacyjność pozwalają dostarczać klientom wyjątkowe doświadczenia na każdym etapie podróży. Partnerskie relacje z klientami oraz ciągłe podnoszenie standardów obsługi, przekładają się na ich satysfakcję i lojalność – mówi Rafał Pietrasina.
Marka MOYA umacnia pozycję na rynku, jednocześnie przyczyniając się do rozwoju zrównoważonego transportu w Polsce. Anwim S.A. konsekwentnie realizuje swoją strategię, opierającą się na dwóch filarach – dalszym dynamicznym wzroście sieci stacji paliw MOYA oraz zielonej strategii, obejmującej rozwój sieci punktów ładowania MOYA energia. Firma dąży do tego, aby w przyszłości oferować każdy rodzaj paliwa, jakiego będą oczekiwać klienci.