Opony jako usługa – Goodyear wprowadza opartą na subskrypcji nową ofertę dla flot zaprojektowaną w celu obniżenia całkowitego kosztu posiadania

Firma Goodyear Tire & Rubber Company ogłosiła wprowadzenie wygodnej oferty ‘opony jako usługa`, która łączy w sobie najwyższej jakości opony, sprawdzone analizy predykcyjne i wiodącą w branży obsługę serwisową w jednym rozwiązaniu opartym na subskrypcji. Bazując na firmowym programie Total Mobility, Goodyear będzie zarządzał kompleksową obsługą opon w imieniu klientów.

Oferta Goodyeara w zakresie opon jako usługi, dostępna dla flot transportowych i dostawczych tzw. „ostatniej mili” w Stanach Zjednoczonych i Europie, może pomóc zaoszczędzić czas i zmniejszyć całkowity koszt posiadania dzięki zewnętrznemu zarządzaniu oponami za pomocą rozwiązania opartego na subskrypcji. Ma to na celu wydłużenie czasu sprawności, ograniczenie liczby awarii pojazdów, zmniejszenie zużycia paliwa, ale nie tylko.

W najnowszych testach pilotażowych rozwiązanie ‘opony jako usługa’ pomogło obniżyć całkowity koszt posiadania, przyczyniając się do prawie 80% redukcji liczby awarii pojazdów i 100% redukcji zapasów należących do klienta w przypadku floty dostawczej tzw. „ostatniej mili” działającej w USA. Podobnie nowa subskrypcja Goodyeara pomogła flocie transportowej w Europie, tutaj testy wykazały redukcję liczby awarii o prawie 50% i zmniejszenie o 4% zużycia paliwa w porównaniu z rokiem poprzednim.

Oferta Goodyear opony jako usługa stanowi ewolucję naszej propozycji Total Mobility. To nowe rozwiązanie dla klientów, którzy wymagają kompleksowego zarządzania oponami. Obejmuje ono produkty, usługi i rozwiązania Goodyeara, w ramach jednej, kompleksowej, wygodnej subskrypcji” – powiedział Gregory Boucharlat, wiceprezes Goodyear Tires-as-a-Service. „Udowodniliśmy już, że wykorzystanie tego rozwiązania może pomóc menedżerom flot wykorzystywać dotychczas niezrealizowany potencjał, dlatego z niecierpliwością czekamy na rozszerzenie go na nowych klientów.

Kluczowe elementy subskrypcji opartej na liczbie przejechanych kilometrów:

  • Opony Goodyear klasy premium wyposażone w inteligentne technologie do generowania informacji zarządczych.
  • Ciągłe, całodobowe monitorowanie opon i gromadzenie danych z każdej opony.
  • Proaktywne zarządzanie alertami i koordynacja usług.
  • Halo® Tire Inflator, samozasilający się, automatyczny system pompowania opon zainstalowany na kompatybilnych kołach (na mocy wyłącznej umowy z Aperia Technologies).
  • Dostęp do sieci serwisowej Goodyear w celu wysyłania techników w razie potrzeby.

Check Also

ORLEN rozwija elektromobilność i ma plan na wykorzystanie wodoru w transporcie

Transformacja w transporcie opiera się na miksie rozwiązań bazujących na tradycyjnych i nowych paliwach, biosurowcach …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna jest chroniona przez reCAPTCHA i Google Politykę Prywatności oraz obowiązują Warunki Korzystania z Usługi.

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera aby nie ominęła Cię żadna nowość ze świata dużych samochodów.