W hali A6, stoiska 432 i 337/436 w dniach 2-5 czerwca zwiedzający mogą zobaczyć nową, wystandaryzowaną naczepę kurtynową Wielton EVO, inloader double-deck Flexliner SDT marki Langendorf, a także zapoznać się z rozwiązaniami Aberg Service, Aberg Connect oraz ReTrailer.
– Czerwcowe targi w Monachium stanowią cenną okazję do zaprezentowania najnowszych innowacji w transporcie drogowym szerokiemu gronu profesjonalistów, a także poznania wciąż zmieniających się potrzeb i wyzwań stojących przed firmami transportowymi. Grupa Wielton oferuje nie tylko szeroką gamę naczep, przyczep i zabudów. Dostarczamy również kompleksowy pakiet rozwiązań obejmujący m.in. własne systemy telematyczne i TPMS, jak i wciąż rozwijający się wachlarz usług związanych z pojazdami. W ramach strategii rozwoju, w ostatnim czasie wzbogaciliśmy naszą ofertę o fabryczną renowację naczep i wprowadziliśmy na rynek wystandaryzowaną naczepę kurtynową Wielton EVO. W połączeniu z cyfrową platformą zakupową i inteligentnym pakietem usług tworzy to zintegrowany ekosystem, który zapewnia efektywność, jakość i innowacyjność w jednym kompletnym rozwiązaniu – powiedział Paweł Szataniak, prezes zarządu Grupy Wielton.
Produktem marki Wielton, prezentowanym podczas czerwcowego wydarzenia w Monachium jest nowa, uniwersalna, wystandaryzowana naczepa kurtynowa Wielton EVO. Pojazd zaprojektowano z myślą o maksymalnej funkcjonalności i efektywności. Konstrukcję EVO cechuje wysokowytrzymała, zoptymalizowana wagowo stalowa rama, która została zabezpieczona antykorozyjnie z wykorzystaniem technologii kataforezy. W produkcie zastosowano lekkie i wytrzymałe aluminiowe drzwi oraz ścianę przednią, składany dach Edscha, a także osie wyprodukowane przez BPW. EVO posiada certyfikat XL z dodatkiem do przewozu napojów, a także pierwszą oś podnoszoną. Ponadto pojazd wyposażono w komplet uchwytów promowych. Waga naczepy to jedyne 5 600 kg w wersji podstawowej. Wielton EVO to nowoczesne, zintegrowane rozwiązanie, które łączy wysokiej jakości naczepę kurtynową, cyfrową platformę zakupową oraz pakiet inteligentnych usług w jeden spójny ekosystem. Uzupełnieniem naczepy jest cyfrowa platforma e-commerce, dzięki której cały proces zakupu może odbyć się w całości online. Ponadto, EVO to również dostęp do pakietu usług wspierających eksploatację pojazdu. Są to rozszerzona gwarancja, dostosowana do potrzeb telematyka Aberg Connect ze zdalną diagnostyką oraz dostępność części 24/7.
Dwupoziomowa naczepa Flexliner SDT marki Langendorf prezentowana w Monachium to inloader przeznaczony do transportu ładunków suchych. Przy zachowaniu zgodności z przepisami dotyczącymi długości pojazdu, trzyosiowa naczepa może przewozić do 54 europalet lub do 87 kontenerów rolkowych (820 mm x 720 mm) – co oznacza do 66% większą pojemność ładunkową i 40% mniejszą emisję CO₂ w porównaniu ze standardową naczepą. Flexliner posiada drugi poziom podłogi i jest kompatybilny z dwuosiowym ciągnikiem siodłowym. Podstawową konstrukcję stanowi spawana rama wykonana z wysokiej jakości stali, wzmocniona w obszarach narażonych na duże obciążenia. Podłoga i podłoga pośrednia są wykonane z antypoślizgowego i cichobieżnego aluminium o grubości 45 mm. Przednia ściana, panele boczne i dach skrzyni ładunkowej do przewozu ładunków suchych są wykonane z paneli GRP o grubości 25 mm. Z tyłu znajduje się pionowy podnośnik hydrauliczny Dhollandia DH-VH, model VJH32, o udźwigu 3000 kg. Jest on wyposażony w barierkę zabezpieczającą i zdalne sterowanie podnoszeniem, opuszczaniem, otwieraniem i zamykaniem. Winda umożliwia szybki i wydajny załadunek i rozładunek górnego poziomu Flexlinera. W zależności od potrzeb, towary mogą być rozładowywane na poziomie gruntu lub za pomocą rampy.

