Pięć drużyn serwisowych weźmie udział w polskim finale konkursu Scania Top Team. O tytuł najlepszego zespołu serwisowego w Polsce zawalczą: Scania Szczecin, Scania Gdańsk, Scania Koszalin, Scan-Partner Łódź i Scania Gliwice. Scania Top Team, globalny konkurs dla mechaników i pracowników biura obsługi klienta firmy Scania, wszedł w decydującą fazę. W tegorocznych eliminacjach krajowych wzięło udział aż 26 zespołów, co potwierdza ogromne zainteresowanie i zaangażowanie uczestników. Jest to wyjątkowy konkurs, który pozwala mechanikom i doradcom serwisowym doskonalić umiejętności i rozwijać współpracę zespołową.
To już dziesiąta edycja międzynarodowego wyzwania, w którym bierze udział ponad 8000 uczestników z 70 krajów. Zwycięzcy krajowych finałów (17 maja b.r.) zmierzą się w jednej z sześciu rund regionalnych zlokalizowanych w Trydencie we Włoszech, a 12 najlepszych zespołów awansuje do światowego finału w Södertälje w Szwecji, który odbędzie się w maju 2026 roku.
– Widząc determinację i poziom umiejętności mechaników oraz pracowników biura obsługi klienta, jestem pełen uznania. To eksperci, którzy każdego dnia udowadniają, że najwyższe standardy to dla nich codzienność. Finał będzie sprawdzianem ich wiedzy, precyzji i zespołowej współpracy – jestem przekonany, że pokażą pełnię swoich możliwości. Scania Top Team to nie tylko konkurs, to przestrzeń do ciągłego doskonalenia i potwierdzenie, że polska branża serwisowa reprezentuje najwyższy poziom – powiedział Jacek Łaski, lider szkoleń technicznych Scania Polska S.A.
Krajowe eliminacje składały się z testów teoretycznych, sprawdzających wiedzę techniczną oraz umiejętności pracy zespołowej. Zainteresowanie konkursem i poziom rywalizacji w tym roku były wyjątkowo wysokie. W eliminacjach wzięło udział 26 drużyn z Polski – to rekordowa liczba. Wśród uczestników znalazł się także zespół z nowo otwartego serwisu Scania w Słubicach, który od razu podjął wyzwanie, pokazując silnego ducha rywalizacji.
– Wyniki eliminacji były imponujące – piątka laureatów uzyskała niemal maksymalną liczbę punktów, co podkreśla wysoki poziom kompetencji uczestników. Rywalizacja była zacięta, a różnice punktowe minimalne – dodał Jacek Łaski.