Więcej luksusu, wyższy poziom premium

Mercedes-Benz Vans jeszcze bardziej uatrakcyjnił segment średniej wielkości pojazdów do użytku prywatnego i komercyjnego – dzięki nowemu wyglądowi zewnętrznemu i wewnętrznemu oraz większemu komfortowi, bezpieczeństwu i funkcjonalności, a szczególnie dzięki inteligentnym rozwiązaniom cyfrowym.

Nowe modele: EQV, Klasa V i Klasa V Marco Polo oraz eVito i Vito stanowią ważny krok na drodze do realizacji niedawno zaprezentowanej, zaktualizowanej strategii biznesowej. Jej celem jest oferowanie najbardziej pożądanych pojazdów i usług oraz pozycja lidera w zakresie elektromobilności i rozwiązań cyfrowych. Aby sprostać potrzebom klientów zarówno prywatnych jak i komercyjnych, Mercedes-Benz Vans w coraz większym stopniu różnicuje swoje podejście. Działania mające na celu podniesienie poziomu luksusu będą dotyczyły segmentu prywatnych vanów – w tym EQV, Klasy V i Klasy V Marco Polo – podobnie jak w przypadku samochodów osobowych Mercedes-Benz. Jednocześnie firma realizuje strategię premium dla pojazdów dostawczych – w tym eVito i Vito.

Celem jest pełne wdrożenie tej fundamentalnej zmiany poprzez wprowadzenie począwszy od 2026 roku modułowej i skalowalnej architektury Van Electric – w skrócie VAN.EA. Nowe portfolio vanów średniej wielkości stanowi ważny etap pośredni na tej drodze. Zarówno w gamie modeli do użytku prywatnego, jak i komercyjnych, do 2030 roku elektryczne vany powinny stanowić ponad 50 procent. MercedesBenz Vans oferuje już teraz elektryczną wersję każdego modelu. Do tej pory sprzedano ponad 40 000 elektrycznych samochodów dostawczych. – Chcemy oferować najbardziej pożądane pojazdy i usługi oraz odgrywać rolę pioniera w e-mobilności – od minivanów po samochody kempingowe i dostawcze. Nasze nowe średniej wielkości pojazdy to kolejny krok w kierunku osiągnięcia tego celu. Jeszcze bardziej luksusowe pozycjonowanie EQV i Klasy V oraz podwyższony poziom premium modeli eVito i Vito pozwolą nam bardziej skoncentrować się na wysokomarżowych regionach i sektorach. Klaus Rehkugler, szef sprzedaży i marketingu Mercedes-Benz Vans.

Check Also

ORLEN rozwija elektromobilność i ma plan na wykorzystanie wodoru w transporcie

Transformacja w transporcie opiera się na miksie rozwiązań bazujących na tradycyjnych i nowych paliwach, biosurowcach …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna jest chroniona przez reCAPTCHA i Google Politykę Prywatności oraz obowiązują Warunki Korzystania z Usługi.

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera aby nie ominęła Cię żadna nowość ze świata dużych samochodów.