S.KOe COOL – w 100% elektryczny

Pierwsza w pełni elektryczna naczepa Schmitz Cargobull S.KOe COOL została niedawno dostarczona firmie Blue River z Rumunii.  W trakcie przekazania, które miało miejsce  w zakładzie Schmitz Cargobull w Ciorogarla szczegółowo zaprezentowano zalety w pełni elektrycznej naczepy oraz zademonstrowano jej funkcjonalność.

– Blue River i Schmitz Cargobull są partnerami biznesowymi od wielu lat i cieszymy się, że możemy dostarczyć Blue River wydajny i zrównoważony pojazd do transportu w kontrolowanej temperaturze w postaci w pełni elektrycznej przyczepy chłodniczej S.KOe –  powiedział Roland W. Schacht.

– Dla Blue River miniony rok był rokiem repozycjonowania i odważnych decyzji. Chcemy kontynuować elektryfikację transportu towarowego w Rumunii i tym samym stanowić punkt odniesienia dla całej branży transportowej. Całkowicie elektryczna furgon chłodniczy jest częścią tej długoterminowej strategii zrównoważonego rozwoju i cieszymy się, że Blue River jest pierwszym rumuńskim przewoźnikiem, który dodał ten pojazd do swojej floty – wyjaśnia Alexandru Păun.

Schmitz Cargobull od wielu lat inwestuje w badania i rozwój w zakresie zrównoważonych i energooszczędnych rozwiązań transportowych, dzięki czemu jest jednym z pionierów innowacji w branży przyczep. – Nasza nowa, w pełni elektryczna naczepa S.KOe COOL jest wyraźnym dowodem naszego zaangażowania w zrównoważony rozwój i najnowocześniejsze technologie — mówi George Badea.

Elektryczna naczepa S.KOe COOL jest wyposażona w elektrycznie napędzany agregat chłodniczy ze zintegrowaną elektroniką zasilającą, akumulator wysokonapięciowy i generator osi, dzięki czemu jest bezemisyjna. Zelektryfikowany pojazd jest również wyjątkowo cichy, co umożliwia realizację dostaw na terenach miejskich zarówno wczesnym rankiem, jak i późnym wieczorem.

Zasilany elektrycznie agregat chłodniczy S.CU ep85 jest przeznaczony do bezemisyjnego chłodzenia i ogrzewania ładunku i oferuje wydajność chłodzenia do 15 800 watów i moc grzewczą do 10 500 watów. Akumulatory umieszczone w sąsiedztwie podpór naczepy zastępują zbiornik oleju napędowego, a także dają możliwość zamontowania dodatkowej skrzyniopalety z miejscem na 36 palet. Zelektryfikowana oś przyczepy Schmitz Cargobull odzyskuje energię między innymi podczas hamowania, a tym samym wydłuża czas pracy agregatu chłodniczego lub skraca czas ładowania akumulatora z sieci energetycznej.

Check Also

Ruszyła rejestracja na Kongres Nowej Mobilności 2024: jak zachować konkurencyjność europejskiego przemysłu w dobie transformacji?

Największa konferencja i targi zrównoważonego transportu w regionie CEE odbędą się w dniach 25-27 września …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna jest chroniona przez reCAPTCHA i Google Politykę Prywatności oraz obowiązują Warunki Korzystania z Usługi.

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera aby nie ominęła Cię żadna nowość ze świata dużych samochodów.