Wiodący producent naczep Kässbohrer, posiadający kompetencje w zakresie zaspokajania potrzeb wszystkich sektorów branży transportowej prezentuje wielokrotnie nagradzaną, innowacyjną ośmiokątną ramę centralną o udoskonalonej konstrukcji, spełniającą potrzeby klientów intermodalnych dzięki solidnemu i lekkiemu podwoziu, idealnemu rozkładowi obciążenia, przyjaznej dla użytkownika konstrukcji zapewniającej szybkie i łatwe operacje zwiększające ogólną wydajność operacyjną i bezpieczeństwo.
Ponieważ branża transportowa przechodzi dynamiczną fazę transformacji w celu osiągnięcia zerowej emisji dwutlenku węgla netto do 2050 r., Kässbohrer jest równie kompetentny w zaspokajaniu unikalnych potrzeb swoich klientów w zakresie przejścia na bardziej zrównoważony transport. Ponieważ Kässbohrer przyczynił się do zrównoważonego rozwoju w transporcie drobnicowym i chłodniczym dzięki wprowadzeniu dłuższych, cięższych pojazdów z SEC, które bezpiecznie funkcjonują w istniejącej infrastrukturze i elektryfikacji dzięki E- reefer, a także trwającym projektom elektryfikacji wsparcia trakcyjnego; Kässbohrer rozszerza swoją wielokrotnie nagradzaną serię opartą na ośmiokątnej technologii o 4 nowe uhonorowane za innowacyjność ośmiokątnej ramy podwozia podkontenerowe spełniające specyficzne potrzeby operacyjne wszystkich operatorów transportu intermodalnego.
Długa żywotność, łatwość obsługi i solidność zapewnione dzięki nagrodzonej innowacyjnej konstrukcji podwozia z ośmiokątną ramą centralną
Kässbohrer rozwiązał utrzymujący się od ponad 30 lat problem skrętu, prowadzący do trwałego uszkodzenia rozsuwanych podwozi kontenerowych, dzięki unowocześnionemu opatentowanemu projektowi ośmiokątnej ramy centralnej, zdobywając tym samym nagrodę Trailer Innovation Award za pierwsze miejsce w kategorii podwozi.
Ośmiokątna rama centralna pozwala na zupełnie bezproblemowe operacje rozsuwania, eliminując wszelkie utrudnienia w postaci zacięć. Konstrukcja ramy cechuje się większą stabilnością, co eliminuje możliwość uszkodzeń spowodowanych obciążeniem i warunkami drogowymi podczas transportu. Co więcej, konstrukcja podwozia pozwala na bardziej równomierne rozłożenie obciążenia, przyczyniając się tym samym do bezpieczeństwa operacji, a także całkowitej efektywności kosztowej.
Kässbohrer zaprojektował nową generację podwozi kontenerowych, rozsuwaną z tyłu K.SHG AH oraz z przodu i z tyłu K.SHG AVH z opatentowaną innowacyjną ośmiokątną ramą centralną, uzupełniając ofertę wszystkich rozsuwanych podwozi z przetestowaną technologią spełniającą unikalne potrzeby operacyjne wszystkich operatorów wielofunkcyjnych podwozi kontenerowych.
Ponadto Kässbohrer zmodernizował wszystkie swoje standardowe nierozsuwane naczepy podkontenerowe o opatentowaną nowatorską ośmiokątną ramę centralną, a mianowicie nierozsuwane podwozie podkontenerowe K.SHG S do transportu kontenerów o długości od 20 stóp do 40 stóp, a także lekką naczepę podkontenerową do transportu kontenerów o długości 40 stóp i 45 stóp K.SHG L, charakteryzujące się solidnością, dłuższą żywotnością pojazdu oraz bardziej równomiernym rozkładem obciążenia.
Rygorystyczne testy w celu zapewnienia wydajności przez Kässbohrer
Nowa generacja naczep podkontenerowych została gruntownie przetestowana pod kątem solidności, bezpieczeństwa i optymalizacji kosztów przez co najmniej 10 lat regularnego użytkowania pojazdu.
Gruntownie przygotowane testy obejmowały 400 godzin testów cyfrowych w celu walidacji projektu, test sztywności skrętnej dla idealnej wytrzymałości, idealnego rozkładu obciążenia, idealnych kosztów eksploatacji, test zderzaka zgodnie z R58.3 w celu wyeliminowania przestojów spowodowanych uszkodzeniami zderzaka dla wszystkich operacji, a także testy bezpieczeństwa zamków kontenerowych w celu zagwarantowania przepisów ISO 1496 i ADR.
Przeprowadzono testy wewnętrzne i drogowe na dystansie 1 000 000 km w ramach dynamicznego testu drogowego pod kątem bezpieczeństwa ładunku i idealnych właściwości jezdnych na krótkich i długich łukach oraz test terenowy, który symuluje test drogowy na dystansie 500 000 km pod kątem idealnej wytrzymałości, idealnego rozkładu obciążenia, idealnych kosztów eksploatacji, a tym samym idealnej wydajności przez 10- letni okres eksploatacji pojazdu, aby zapewnić wydajność pojazdów z podwoziem kontenerowym nowej generacji przed zaprezentowaniem ich cenionej branży transportu intermodalnego.
Solidność, idealne rozłożenie ładunku, intuicyjna obsługa w wielofunkcyjnej gamie naczep podkontenerowych firmy Kässbohrer
Rozsuwane z tyłu K.SHG AH odpowiednie do bezpiecznego transportu kontenerów o długości od 20 do 40 stóp oraz rozsuwane z przodu i z tyłu naczepy K.SHG AVH przeznaczone do kontenerów o długości od 20 do 45 stóp są wytrzymałe dzięki udoskonalonej konstrukcji ze stali S 700 MC zgodnej z normą ISO 1726-2 i ISO 1726, z powłoką KTL w standardzie spełniającym potrzeby wymagających operacji transportu kontenerów.
Nowa ośmiokątna konstrukcja podwozia lepiej dostosowuje rozkład obciążenia i przyczepność, zapewniając bezpieczniejszy transport, a także lepszą zwrotność przy niższym zużyciu paliwa i opon podczas operacji. Inteligentne systemy są doskonale zintegrowane, aby zapewnić wydajność trakcji podczas przewożenia 20 stóp z tyłu naczepy. Łatwość obsługi jest gwarantowana dzięki opatentowanej, innowacyjnej ośmiokątnej konstrukcji ramy centralnej, z szybkimi, wymagającymi niewielkiej sity i bezbłędnymi operacjami rozsuwania, a łatwe w obsłudze pneumatyczne systemy blokowania z tyłu wpływają znacząco na szybkość operacji. Precyzyjnie rozmieszczone zamki kontenerowe 5×2, 6×2, 7×2 lub 8×2 zapewniają elastyczność, bezpieczeństwo i łatwość obsługi.
Nowa generacja lżejszych, rozsuwanych naczep podkontenerowych ma większą ładowność; masa własna K.SHG AH wynosi 4,680 kg, a K.SHG AVH 4,770 kg, co zapewnia mniejsze zużycie paliwa na pustych trasach, a także większą ładowność. Naczepa z ośmiokątną ramą K.SHG AVH ma 2 pozycje sworznia królewskiego, co zapewnia elastyczność operacyjną podczas łączenia z ciągnikami 6×2 i 6×4.
Wraz z wprowadzeniem na rynek rozsuwanych naczep podkontenerowych nowej generacji, cała gama serii rozsuwanej Kässbohrera została wyposażona w ośmiokątną ramę centralną. Dzięki dodaniu pojazdów nowej generacji Kässbohrer spełnia teraz wymagania wszystkich operatorów wielofunkcyjnego transportu intermodalnego w zakresie solidności, długiej żywotności produktu, a także bezpieczeństwa i łatwości obsługi.
Zapewniona solidność i prostota w obsłudze nierozsuwanych naczep podkontenerowych Kässbohrer
Nowa generacja standardowych naczep nierozsuwanych Kässbohrer spełnia potrzeby operatorów intermodalnych w zakresie długiej żywotności, solidności, stabilności i bezpieczeństwa.
K.SHG S do transportu kontenerów o długości od 20 stóp do 40 stóp, a także lekka naczepa podkontenerowa do transportu kontenerów o długości 40 stóp i 45 stóp K.SHG L zapewnia doskonałe rozłożenie ładunku dzięki opatentowanej ośmiokątnej ramie centralnej, która charakteryzuje się lepszą przyczepnością, co z kolei zapewnia bezpieczniejszy transport, a także lepszą możliwością manewru przy niższym zużyciu paliwa i opon podczas operacji.
Trwałe i wytrzymałe pojazdy produkowane są ze stali S 700 MC zgodnie z normami ISO 1726-2 i ISO 1726, z powłoką KTL w standardzie.
Standardowy pojazd nowej generacji K.SHG S do transportu kontenerów o długości od 20 stóp do 40 stóp hc jest wyposażony w precyzyjnie rozmieszczone zamki kontenerowe 4×2, 5×2 lub 6×2 do bezpiecznego transportu wszystkich kombinacji pozycjonowania kontenerów, w tym 20 stóp w środku, 2×20 stóp, 30 stóp, 40 stóp i 45 stóp hc długi tunel z opcją wysuwanej przedniej blokady kontenera, wspierając elastyczność operacyjną dzięki bezpiecznemu, równomiernemu rozłożeniu ładunku i wydajności trakcyjnej. K.SHG S może współpracować z ciągnikami 4×2, 6×2 i 6×4, dzięki czemu operatorzy transportu intermodalnego mogą efektywnie zarządzać operacjami, maksymalizując wykorzystanie floty.
Zapewniając doskonałe rozłożenie ładunku i solidność operatorom transportu intermodalnego działającym w branży kontenerów 40-i 45-stopowychi w transporcie nadwozi wymiennych C45, Kässbohrer prezentuje nową generację K.SHG L o masie własnej zaledwie 3.960 kg dla maksymalnej ładowności i oszczędności operacyjnych. Sprawdzona solidność i długa żywotność zapewniona jest dzięki opatentowanej ośmiokątnej ramie centralnej spełnia teraz najwyższe wymagania operatorów transportowych o stałej działalności.
Pomysłowa konstrukcja K.SHG L umożliwia bezpieczny i łatwy załadunek kontenerów za pomocą zaledwie czterech zamków oraz przyjazne dla użytkownika operacje podczas przełączania między kontenerami 40- stopowymi i 45-stopowymi. Dzięki pomysłowej konstrukcji przednie zamki kontenera można łatwo odłączyć i podłączyć, eliminując potrzebę stosowania wysuwanej gęsiej szyi.
Kässbohrer, dzięki swojej nowej generacji standardowych nierozsuwanych podwozi podkontenerowych z ośmiokątną ramą, oferuje operatorom transportu intermodalnego niezwykle solidną i wytrzymałą gamę naczep.
Kässbohrer spełnia potrzeby wszystkich firm transportu intermodalnego dzięki różnym typom podwozi kontenerowych.
Dzięki nowej generacji rozsuwanych naczep o ośmiokątnej ramie, które uzupełniają całą gamę rozsuwanych podwozi podkontenerowych z ośmiokątną ramą, Kässbohrer zaspokaja potrzeby operatorów wybierających wielofunkcyjne typy pojazdów do transportu kontenerów od 20 stóp do 45 stóp HC, a także nadwozi wymiennych 45 stóp we wszystkich kombinacjach z rozsuwanymi z tyłu podwoziami podkontenerowymi SHG AH, z wysuwanymi z przodu i tyłu podwoziami podkontenerowymi SHG AVH, z rozwanymi centralnie i z tyłu podwoziami podkontenerowymi SHG AMH oraz z rozsuwanymi z przodu, centralnie i z tyłu podwoziami podkontenerowymi SHG.AVMH.
Dla klientów wybierających bardziej standardowe operacje z nierozsuwanymi typami kontenerów od 20 do 45 stóp, Kässbohrer oferuje nową generację podwozi podkontenerowych, standardowe podwozie podkontenerowe z ośmiokątną ramą oraz na gęsiej szyi SHG.S i standardowe podwozie podkontenerowe z ośmiokątną ramą na gęsiej szyi SHG.L. Stała oferta Kässbohrer obejmuje również lekkie podwozie podkontenerowe Mega na gęsiej szyi SHG.M, 20-stopowe podwozie podkontenerowe SHF.T 20, 30-stopowe podwozie podkontenerowe SHF.T 30, 40-stopowe płaskie podwozie podkontenerowe SHF.S 40 i 20- stopowe płaskie podwozie podkontenerowe SHF.S 20, spełniające unikalne potrzeby wszystkich firm zajmujących się transportem intermodalnym.