Intermodalne naczepy Wielton na Intermodal In Poland 2023

Wielton, największy polski producent naczep i przyczep, prezentuje ofertę nowoczesnych produktów podczas najważniejszego wydarzenia w branży transportu kombinowanego w Polsce. Odwiedzający konferencję w Janowie Podlaskim zobaczą naczepę podkontenerową Container Master R1 SL, naczepę kurtynową Curtain Master oraz naczepę furgonową Dry Master Intermodal wieluńskiego producenta.

Wielton po raz kolejny prezentuje swoje portfolio produktowe wspierające rozwój transportu kombinowanego podczas Intermodal In Poland.  Wielton jest Złotym Partnerem konferencji, na której prezentuje naczepę podkontenerową Container Master R1 SL, naczepę kurtynową Curtain Master oraz naczepę furgonową Dry Master Intermodal. W ubiegłym roku w konferencji wzięło udział 300 przedstawicieli firm z m.in. branży logistycznej, dostawców technologii i narzędzi cyfrowych dla branży TSL.

W ostatnich latach można zaobserwować intensywny rozwój transportu intermodalnego, który z roku na rok zyskuje na popularności. Niewątpliwymi zaletami transportu tego typu są przede wszystkim redukcja kosztów przewozów oraz ograniczenie emisji zanieczyszczeń do środowiska naturalnego. Wielton posiada w swoim rozbudowanym portfolio nowoczesne produkty przeznaczone do transportu kombinowanego. Jest nim naczepa podkontenerowa Container Master R1 SL przeznaczona do transportu intermodalnego i przewozu kontenerów 45’HC, 40’HC, 40’ISO, 30’, 2×20’, 20’ na środku. Posiada trzy możliwości konfiguracji i dwie wysokości siodła (1090 mm oraz 1170 mm), a jej obsługa jest łatwa i intuicyjna. Tył pojazdu rozsuwany jest mechanicznie lub pneumatycznie, zwiększając tym samym szybkość prowadzonych operacji. Co więcej, naczepa Container Master R1 SL wyróżnia się niską masą własną, od 4690 kg, i możliwością rozładunku kontenera 20’ z przodu naczepy, a także dodatkowymi odbojami na linii zamków czy przykręcanymi stalowymi podestami. Pojazd cechuje się mocną i trwałą konstrukcją. Z kolei naczepa kurtynowa Curtain Master marki Wielton to uniwersalny pojazd mogący transportować różne ładunki luzem lub na paletach. Położono w nim szczególny nacisk na trwałość, szczelność i funkcjonalność użytkowania. Nowoczesna konstrukcja ramy i zabudowy zapewniają wysoką wytrzymałość naczepy potwierdzoną licznymi testami przeprowadzonymi w Centrum Badawczo-Rozwojowym Wieltonu. Jednocześnie zachowano niską masę własną pojazdu, od 6100 kg, co istotnie wpłynęło na obniżenie kosztów jej eksploatacji na długich trasach. Kolejnym produktem marki Wielton dedykowanym do transportu kombinowanego jest Dry Master Intermodal (typu huckepack), dzięki wzmocnionej ramie i zawieszeniu pneumatycznemu, a także zastosowaniu ergonomicznych rozwiązań, jak składany zderzak. Produkt posiada odpowiednie wzmocnienia w podwoziu, umożliwiające przeładunek pionowy, tj. zawieszenie rozłączne, 4 punkty chwytania „grab handles” rozmieszczenie zgodnie z normą UIC 596-5 i wzmocnioną tablicę przyłączeniową, która jest chroniona dodatkowymi odbojami gumowymi. Tego typu naczepa może być również wykorzystywana do transportu promem, dzięki wyposażeniu jej w uchwyty promowe umożliwiające właściwe zabezpieczenie naczepy.

Check Also

ORLEN rozwija elektromobilność i ma plan na wykorzystanie wodoru w transporcie

Transformacja w transporcie opiera się na miksie rozwiązań bazujących na tradycyjnych i nowych paliwach, biosurowcach …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna jest chroniona przez reCAPTCHA i Google Politykę Prywatności oraz obowiązują Warunki Korzystania z Usługi.

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera aby nie ominęła Cię żadna nowość ze świata dużych samochodów.